הפרסום באמצעות תמונות או סרטונים על ידי יצירה של
חוויה ויזואלית אצל הלקוח היא שיטה שמוכיחה את עצמה בפרסום באינסטגרם.
קיים שוני בין משתמש פרטי שמעלה תמונות מחייו האישיים להנאתו, מחוויות, אירועים ועוד לבין מי שמשתמש באינסטגרם לצרכים עסקיים וכפלטפורמה לקידום מוצרים שונים,
שם הפרסומים וההתנהגות ברשת חייבת להיות יותר שקולה, בהתאם לכך גם התמונות המפורסמות חייבות להיות ברמה גבוהה.
השימוש בגרפיקה מושקעת הוא מומלץ מאוד, כך גם שימוש בתמונות עם כתוביות מסוימות שימשכו את תשומת ליבו של המשתמש, (כמובן אם אתם רוצים לקדם את התמונה במנהל המודעות אז גם פה התמונה צריכה להכיל 20 אחוז טקסט על התמונה)
השילוב של גרפיקה איכותית עם תכנים רלוונטיים לגולש כמו ציטוטים שונים או טיפים שיכולים להועיל לו, תגדיל את התנועה והפעילות וגרום להגיע ליעדים הרצויים.
להמשך ועוד טיפ לחץ כאן
קיים שוני בין משתמש פרטי שמעלה תמונות מחייו האישיים להנאתו, מחוויות, אירועים ועוד לבין מי שמשתמש באינסטגרם לצרכים עסקיים וכפלטפורמה לקידום מוצרים שונים,
שם הפרסומים וההתנהגות ברשת חייבת להיות יותר שקולה, בהתאם לכך גם התמונות המפורסמות חייבות להיות ברמה גבוהה.
השימוש בגרפיקה מושקעת הוא מומלץ מאוד, כך גם שימוש בתמונות עם כתוביות מסוימות שימשכו את תשומת ליבו של המשתמש, (כמובן אם אתם רוצים לקדם את התמונה במנהל המודעות אז גם פה התמונה צריכה להכיל 20 אחוז טקסט על התמונה)
השילוב של גרפיקה איכותית עם תכנים רלוונטיים לגולש כמו ציטוטים שונים או טיפים שיכולים להועיל לו, תגדיל את התנועה והפעילות וגרום להגיע ליעדים הרצויים.
להמשך ועוד טיפ לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה