יום שבת, 21 בינואר 2017

פרסום של סרטוני וידאו בנוסף לתמונות

מומלץ לשלב באופן מאוזן בין תמונות לבין סרטוני וידאו שמועלים בפרופיל העסקי לצורך פרסום באינסטגרם, לסרטוני הוידאו קיימת יכולת ליצור קישורים מגוונים יותר לעומת מסרים שנכתבים עם העלאה של תמונות. 
דבר זה יכול לעזור בעיסוק עם מתעניינים, מעקב אחרי משתמשים פוטנציאליים וחיזוק התנועה של העסק. הסיפור שתרצו להעביר והמסר יקבלו משמעות ברורה ואפקטיבית יותר כאשר יוצגו בסרטוני וידאו מאשר בתמונות. 
בנוסף קטעי הוידאו מספקים הנאה עבור הגולש ומעניקים לו ערך מוסף. 
כל הקטעי וידאו שמעלים באינסטגרם לא יותר מ-60 שניות.
חשוב גם לעשות סרטוני וידאו עם  כתוביות כי באינסטגרם לא ישר עובד הקול.





לעוד טיפ לפרסום באינסטגרם לחץ כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה