מיליונים של תמונות מועלות לרשת החברתית
אינסטגרם במשך כל יום
המטרה של עסק שמפרסם את עצמו באינסטגרם היא לכידת תשומת ליבם של הגולשים בעת הפרסום באינסטגרם אך מומלץ גם לפרסם תמונות משעשעות או מצחיקות בפרופיל העסק ולא רק תמונות מהעסק עצמו.
המטרה היא יצירה של פרופיל עם תדמית משעשעת וקלילה, התמונות לא רק של העסק יעזרו בהגדלת מספר העוקבים, כאשר ניתן לשלב גם מידע על העסק עצמו כמו מוצרים חדשים, מבצעים והנחות.
כאשר מפרסמים רק תמונות עסקיות הדבר יכול ליצור רושם מסוים של מכירה אגרסיבית ורצון למכור וכאשר ישנו שילוב בין דברים כלליים יותר לבין העסק הרושם שנוצר הוא אחר.
להמשך קריאה לחץ כאן
המטרה של עסק שמפרסם את עצמו באינסטגרם היא לכידת תשומת ליבם של הגולשים בעת הפרסום באינסטגרם אך מומלץ גם לפרסם תמונות משעשעות או מצחיקות בפרופיל העסק ולא רק תמונות מהעסק עצמו.
המטרה היא יצירה של פרופיל עם תדמית משעשעת וקלילה, התמונות לא רק של העסק יעזרו בהגדלת מספר העוקבים, כאשר ניתן לשלב גם מידע על העסק עצמו כמו מוצרים חדשים, מבצעים והנחות.
כאשר מפרסמים רק תמונות עסקיות הדבר יכול ליצור רושם מסוים של מכירה אגרסיבית ורצון למכור וכאשר ישנו שילוב בין דברים כלליים יותר לבין העסק הרושם שנוצר הוא אחר.
להמשך קריאה לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה