יום שני, 9 בינואר 2017

המטרה היא לא רק להגדיל את מספר העוקבים

אלא גם להגיע לכתובות האימייל שלהם, לרוב בעלי העסקים או מי שעוסק בשיווק באינסטגרם המטרה היא להגדיל את מספר העוקבים באופן עקבי למקסימום הניתן. 
אך מטרה חשובה נוספת היא ניסיון לקבל את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם,  
ניתן להשיג זאת על ידי בקשה יזומה. או למשל באמצעות תמונה מסקרנת עם תוכן שיווקי, 
דבר שיכול להביא את הגולש להיכנס לקישור וליצור דף ליצירת קשר באינסטגרם. 
הלקוחות יצטרכו ללחוץ על הקישור וניתן להוסיף אותם לניוזלטר או אפשרות להוריד חוברת מידע אלקטרונית שיכולה לעזור להם. 
ניתן לעשות זאת באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק ושם אנחנו נקדם או דף נחיתה או טופס לידים שהכנו דרך מנהל המודעות בפייסבוק.




להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה