יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

שמירה על איזון בין העלאת תמונות של העסק לבין העלאת תמונות אחרות

מיליונים של תמונות מועלות לרשת החברתית אינסטגרם במשך כל יום  
המטרה של עסק שמפרסם את עצמו באינסטגרם היא לכידת תשומת ליבם של הגולשים בעת הפרסום באינסטגרם אך מומלץ גם לפרסם תמונות משעשעות או מצחיקות בפרופיל העסק ולא רק תמונות מהעסק עצמו. 
המטרה היא יצירה של פרופיל עם תדמית משעשעת וקלילה, התמונות לא רק של העסק יעזרו בהגדלת מספר העוקבים, כאשר ניתן לשלב גם מידע על העסק עצמו כמו מוצרים חדשים, מבצעים והנחות. 
כאשר מפרסמים רק תמונות עסקיות הדבר יכול ליצור רושם מסוים של מכירה אגרסיבית ורצון למכור וכאשר ישנו שילוב בין דברים כלליים יותר לבין העסק הרושם שנוצר הוא אחר.







להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה